Jag rakar mig...

Morfar Hugo rakar sig
är rubriken på den här bilden. Något överexponerad. Men det var ju inte som dagens digitalkamera då man kan ta en massa bilder och kontrollera i efterhand vilka man vill spara. Om man inte ville slösa en massa film så fick man helt enkelt ta så många bilder man tyckte att det var värt att slösa och sen hoppas på att någon blev bra. Morfar Hugo tog en bild på sig själv när han rakade sig (i alla fall på den här filmen) och den blev alldeles för ljus. Kanske dyker det upp en rakningsbild på en film längre fram...?
Jag tror inte att det var den bästa spegeln han hade för jag känner inte alls igen morfars spegelbild.
Bok 1, Film 2, Bild 1. "Jag rakar mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0