Arbeta tillsammans

Man jobbade tillsammans på gården. Jag tror inte att det var så mkt att diskutera. Mamma har berättat att man tidigt fick hjälpa till med enklare sysslor i hemmet och på gården. Jag önskade att morfar hade tagit en bild på min mamma när hon diskade, för mamma har berättat att hon VÄLDIGT tidigt fick det som uppgift. Något hon säkert klarade galant! Och på något sätt tror jag att detta tidiga ansvar har skapat en speciell sorts personer. Bilden nedan visar ett foto där jag tror att morfar återigen har använt stativet för att ta bilden. Det KAN också vara så att det är en till person med som tar fotot. Fotot visar mormor och morfar, min moster Evelyn, samt hästen Freja.
Film 72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0